Khamis, 25 Ogos 2011

PERANGAI YG AKU NAK UBAH , KENE UBAH DAN WAJIB UBAH ..!!

                                  assalamualaikum...


Nak berubah tapi x ubah2 jugk. kalo ade pon sekejap je. then back to normal . huh .! tapi malas nk give up dowh . sekali gagal x semestinye yg kedua or ketige , keempat even ke sejuta enam ratos kali pon kite akan tetap gagal kn ? hurmm.


perangai yg aku NAK UBAH
tido leas subuh.
ckp dengan volume yg kuat .
gelak mcm puaka .
menyanyi dlm toilet.
mandi lame2.
roskkn lagu org dengan lirik sendiri .
kuat merajok.
sensitif.
perasan diri hebat.


perangai yg aku KENE GAK UBAH
tido lewat .
degil .
ckp mengarot .
ckp kasar .
pemarah .
ckp banyak .
ske sakitkn ati orng .
selalu rase x bersalah .


perangai yg aku WAJIB UBAH
bantah ckp mak abah .
mengumpat bergosip mengata *astagfirullahallazim
malas lipat kaen.


perangai yg aku DAH BERJAYE UBAH
dah boleh kurang kn tido lewat .
dah bermain bola.
dah boleh makan sayur dengan baik .


bahahaha . terok kn perangai aku . puhpuh .saje je ni nk dedah kn kelemahan diri sendiri sebab setiap manusia ade kelemahan dye kn . jgn pikir diri kite hebat sebab ade kuase lagi hebat yg tiade tandingan nye iaitu kuase Yang Maha Esa . PEACE yayw : ) tq for reading .


                                            salam : )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan